Sunt în reţea de mulţi ani. De vre-o 5-6 ani. Sau mai mult. De pe vremea când exista connex-ul. Am fost verde. Sunt roşu acum. Roşu şi de nervi, privind sictirul şi dezinteresul celor de la vodafone. De mai bine de trei luni de zile, îmi folosesc telefonul mobil (abonament) doar pentru a face poze. Degeaba îmi plătesc facturile, nu pot să sun. Pot doar să fiu sunat şi să trimit mesaje. Dar nu pot să iniţiez nici un apel, indiferent de reţea. O voce suavă îmi spune în receptor că accesul acestui număr la reţea este blocat. Sau nu îmi spune nimic, de la caz la caz. Pe ce motive? Cred că numai fantasticul vodafone ştie. O fi factura mea prea mică şi s-au gândit că nu merită să mai folosesc reţeaua lor? Au ceva personal cu mine? Sau pur şi simplu îi doare în pulă de clienţii lor? Au deja prea mulţi clienţi şi nu îi mai interesează dacă pierd încă unul? Azi am fost, iar, să îmi plătesc factura. La un magazin vodafone.Fătuca de acolo, a încercat să mă ajute, dar degeaba. Nu apare nici o restricţie pe numărul meu de telefon, dar nici nu a putut remedia problema.
E păcat că o firmă atât de mare îşi bate joc de clienţii ei. Clienţi care îi aduc bani, clienţi care le dau să mănânce, clienţi de pe spatele cărora au crescut mari.
Mai am câteva luni de contract cu ei. Apoi ...pa pa fucking vodafone. O să migrez spre altă reţea, probabil una cu mii de minute. Din simplul motiv că vodafone sucks. Din simplul motiv că după atâţia ani de zile, vodafone mă dezamăgeşte. Din simplul motiv că vodafone is shitting on me. vodafone - o reţea de căcat.
Întrebare: merită să fac o plângere la protecţia consumatorului? Sau ar trebui să le cer daune pentru faptul că nu m-am putut folosi de serviciile lor?
21 comentarii:
Daca vrei schimb de link-uri intra aici http://propria-viata.blogspot.com/2010/01/schimb-de-link-uri.html
Nu stiu daca merita sa faci plangere...nu stiu cat dureaza. Dar macar incearca. eu le-as cere si daune :D
Cosmote rulz!! Folosesc de vreo 4 ani Cosmote. Am 3 telefoane, toate cu cartele de cosmote. N'am avut niciodata probleme cu niciuna dintre cartele. E buna reteaua. Merita!
Trebuie sa verifici sa nu fie vorba de vreo deconectare, sa fi intarziat vreodata si sa te fi deconectat. Daca nu e asta, fa inlocuire de sim, se intampla sa se demagnetizeze cartelele. Toate discutiile te-as sfatui sa le ai cu un reprezentant Vodafone, nu dealer.
O singură dată mi-au blocat abonamentul, când am întârziat cu plata facturii, dar imediat după ce am plătit am putut să sun. Dacă plăteşti abonamentul la timp şi totuşi nu poţi suna, cel mai bine este să urmezi sfatul Carmelutzei..
merita sa le faci amandoua.. trebuei sa fi cel putin despagubit cu contravaloarea achitarii abonamentului. ai achitat un serviciu de care nu ai beneficiat..
eu am avut probleme cu Rds.. nu am ajuns la OPC dar am reusit sa fac ca zilele in care serviciul nu a functionat sa fie decontate din contravaloarea lunara a aboamentului..
Conform contractului, pe care il reinnoiesti, esti obligat in perioada contractuala sa achitit abonamentul, cjhiar daca \il folosesti sau nu, altfel achiti taxa de reziliere, contravaloarea lui pana la sfarsitul perioadei contractuale. Nu te despagubeste nimeni cu luna de abonament resp, pt ca esti obligat contractula sa o platesti
@Camelcutza: in calculatoarele lor nu figurez cu nici o restrictie asupra apelurilor. Daca ar fi fost demagnetizata cartela, nu as fi putut primi apeluri si nici nu as fi putut da sms. Discutiile astea le-am avut cu un reprezentant vodafone.
De platit il platesc, ma oftic doar ca nu il pot folosi din cauza lor. :(
Inseamna ca ai o setare in telefon de restrictie, sau e ceva cu cartela. Mai degraba setare in telefon, eu am inteles initial ca nu poti sa nici sms-uri
@Camelcutza: nu e nici o setare in telefon, am mutat cu d-ra de la vodafone cartela in alt telefon si...degeaba. Faza e ca ma oftic ca platesc un serviciu pe care nu il pot folosi din cauza lor. Trist, dar romanesc.
vezi de s-o fi aprobat legea ca sa poti sa iti reziliezi contractul fara sa mai platesti taxa de reziliere.
eu folosesc orange de cand ma stiu, si pana acum totul a fost ok
Si eu sutn in retea de 6 ani, nu neaparat ca sunt fan Vodafone, ba idmpotriva, ci mai degraba din obisnuinta. Insa in ultima vreme m-am tot itneresat de ofertele is tarifele lor si le-am comparat cu alte retele. Concluzia: Stau prost, f prost. Servicii ok insa tarife mari, promotii irelevante fata de celelalte companii, si foarte important nu apreciaza vechimea in retea, mai ales in contextul dat, sa iti faca o oferta personalizata, in ultimii 2 ani, n-am scos mai putin de 150 de ron sa platesc factura, n-o fi enorm, dar e destul..beneficii? 0. Ma gandesc tot mai serios sa trec pe Cosmote..Iar faza cu punctele e tricky si aia, ca mai toate ofertele lor pline de chichite, sa iasa in castig net..
fă o plângere la protecţia consumatorului şi în funcţie de răspunsul lor vezi ce se poate face mai departe....teoretic se poate face şi o acţiune în instanţă dacă lucrurile stau cum spui tu , o cerere pe obligaţia de a face şi soliciţi daune cominatori..
Stai linistit. Si eu am facut plangere la ei. Chiar am gasit in contractul vodafone, ca atata timp cat nu pot folosi serviciile lor sunt obligati sa imi reduca abonamentul pe perioada respectiva. Insa raspunsul lor a fost, citez:"acel pasaj se refera doar la cazurile in care din vina lor le cade reteaua pt o secunda, o oara"-si s-au scos.
Nu mai conteaza ca eu de 7 ani nu am frecventa si nu pot folosi serviciul platit.
Vodafone sucks... banisorii nostri.
pies: ai un premiu la mine pe blog.:D
Nu numai că merită să faci plângere,este chiar absolut normal să faci asta.Iar dacă ai dovezi că n-a mers mult timp,mergi înainte cu restituirea banilor.
naspa.. eu am patit asa cu fosta firma de internet ..
ambele:)
du-te la OPC Mitza, macar apari la tv ;)
Acum serios merita sa le faci,macar sa se sperie si tot e ceva.Daca tu taci,eu tac,altul tace,d-aia se invata toti sa ne fure.
ia uite aici un alt exemplu:
http://www.sickopathic.com/2009/09/shit-has-never-been-so-close-to-my-face.html
http://www.sickopathic.com/2009/08/va-dau-foc.html
http://www.sickopathic.com/2009/08/va-diminuez-factura-sau-cum-am-petrecut.html
Si eu am vodafone de vreo 6ani.Mi s-a intamplat sa-mi inchida abonamentul ptr neplata desi eu platisem.Am sunat la ei si m-ai spus ca plata nu a intrat la ei in sistem si ca ar fi ca de fiecare data sa confirm plata prin sms.In fine,acum am cartela pe Vodafone si abonament pe Cosmote.Sunt multumita de cei din urma,singura chestie urata e ca le mai pica din cand in cand reteaua!
Trimiteți un comentariu